Thursday, September 30, 2010

feel good.. :)

"tak ada kerja" - stay lama2 di satu tempat menguruskan fikiran yg mengganggu perasaan-


best jugak lakukan sesuatu yang baru macam ni..
menulis apa saja yang aku mau kerana aku kan orang yang tak mudah menggunakan lisan untuk meluahkan apa yang ada di dalam fikiran aku.tak boleh aku ungkapkan semua dalam kata-kata.nah....That's Me!
aku rasa,aku fikir, aku simpan..dalam diam ia memakan hati aku sendiri.mungkin sebab itu aku selalu merasa diri aku kurang.tapi aku jenis banyak cakap sebenarnya.mudah,ramah dan mesra itu juga aku.
seolah2 bila aku luahkan sesuatu itu aku akan menerima risiko yang tak boleh aku terima.jadi akku selalu memilih untuk diam saja kalau tersekat di dalam hati..
tapi aku mau bersuara..dan aku mau jelaskan ..
kenapa mulut aku kaku dan lidah aku selalu kelu???




Hm...aku nak berfikir dengan tenang.
fikir terus ni jawapannya hahaha
aku nak hidup dengan tenang,,
dan aku nak mati dengan tenang....

No comments:

Post a Comment