GOOD MORNING GUYS. . . Have a nice day. . .Pagi ni aku bangun lewat jam 0900H. . .macam anak raja2 hahaha masuk dapur terus cari makanan tuk breakfast. . .And this is what i got ,Bijirin Jagung Rebus + Milk hahaha makan dalam bilik atas katil memang tak sopan.Sementara mak cik ada kat kedai tu jaga kedai. . huhuuu. . .Bukan apa. . .hari ni aku kena siapkan keja yang coxn aku bagi kelmarin.Aku nak siapkan semalam pun tak siap2 lagi. . .jadi aku sambung laa. . .sambil2 tu aku update juga lah blog yang dah lama x update ni :D Ngeee. .. .
Makan makaaan. . . . .!!!
Makan makaaan. . . . .!!!
Sambil makan sambil berfikir2. . . .semalam napa orang tu tiba2 message kat aku ah?? Pelik betul setelah selama ni kami bukan nya okay pun.Tapi dia buat2 okay plak ngan aku. . .huh hAmpeH betul. . .Padahal orang yang aku harapkan untuk send message ngan aku dia tak send2 pun hahahaahaha
Urrggghhh. . . .RIMAASSS~
No comments:
Post a Comment