Anak jiran. . .Nama dia Fikri. . .Comel. . .gendut hahaa. . .Bila dia datang kedai. .bawa duit 20sen pun tetap memaksa suruh buka kedai,mcm la mau beli banyak. . .padahal beli gula2 ja hahaa. . .Ni kawan adik aku main juga selalu.Dan selalu bergaduh dengan adik perempuan aku tu.Best layan telatah budak2. . .lucu. . .
Dia memang suka menyibuk kat kaunter aku bila aku duduk dengan laptop. . .sebab tu aku suka tangkap gambar dia :')
Ni dia dengan adik aku. . .suka bergaduh. . .comel kan budak2 ni. . .pegi sekolah bergaya2. . .padahal entah apa2 perangai diorang kat sekolah hahaa. . .cumiiilll (^_^)
No comments:
Post a Comment