Thursday, March 22, 2012

Mangsa Buli #2

Aku selalu suka buli budak ni sebab dia sangat petah bercakap and lucu. . .
Anak jiran. . .Nama dia Fikri. . .Comel. . .gendut hahaa. . .Bila dia datang kedai. .bawa duit 20sen pun tetap memaksa suruh buka kedai,mcm la mau beli banyak. . .padahal beli gula2 ja  hahaa. . .Ni kawan adik aku main juga selalu.Dan selalu bergaduh dengan adik perempuan aku tu.Best layan telatah budak2. . .lucu. . .

Dia memang suka menyibuk kat kaunter aku bila aku duduk dengan laptop. . .sebab tu aku suka tangkap gambar dia :')


Ni dia dengan adik aku. . .suka  bergaduh. . .comel kan budak2 ni. . .pegi sekolah bergaya2. . .padahal entah apa2 perangai diorang kat sekolah hahaa. . .cumiiilll (^_^)

No comments:

Post a Comment